Raha-asiat alkavat paranemaan - lainat hupenee!

Pitkästä aikaa taas päivitän blogia. Huomatkaahan, että jos joku tätä lukee, niin tämä on eräänlainen päiväkirja itselleni enemmänkin. Kehitys vuoden takaisesta on ollut itselläni huikeaa ja en voi kuvitella kirjoittaneeni tuota aloitusviestiä. Silloin olin niin epätoivon partaalla, masentunut ja voin fyysisesti pahoin.

 

Nyt kuitenkin elämäni on ottanut täyden kurssikäännöksen! Olen voinut matkustaa ja olen pystynyt maksamaan kulutusluottoja hyvää tahtia pois. Kävin myös kannustuksen saattelamana ensimmäistä kertaa velkaneuvonnassa Turussa (lähin kaupunki), oi miksi en käynyt aikaisemmin? Tästä olisi ollut enemmän apua aikaisemmin. No ei sillä enää ole väliä, koska en voisi olla enää tyytyväisempi elämääni! Kun olen päässyt veloistani en enää koskaan aio ottaa mitään lainaa, ellen nyt sitten löydä sopivaa kämppää, joka vaatii asuntolainan ottamisen. No se onkin sitten eri tarina se. Vielä ei olla niin pitkällä!

 

Mitä minulle on tapahtunut viimeaikoina? 

Not much! Tai no, olihan tuossa etelän matkaa ja sitten olen tehnyt paljon töitä. Hankin itselleni myös kuntosalikortin ja olen käynyt Spinningissä kaksi kertaa kuukaudessa ja aion maaliskuussa nostaa määrän 3 x kuukausi. Kiloja on karissut ja voin niin paljon paremmin sekä henkisesti että fyysisest. Elämä on oikesti ihanaa. Olen myös kävellyt paljon ulkona, kun nyt on tuota luntakin. Talvi on kaunista aikaa, vaikka aikasemmin inhosi sitä. Taisin oikeastaan inhota ihan kaikkia vuodenaikoja nyt kun tarkemmin ajattelee.

 

Hyvin pyyhkii, mutta pyyhkiköön, tästä on hyvä jatkaa. Tätä taas kuittaa ja palataan sitten kun palataan! 

Comments: 0 (Discussion closed)
    There are no comments yet.