Pari tonnia kevyempi olo!

Moi blogin lukijat, voin iloisesti kertoa heti, että putkeen on mennyt viimeiset 4 kuukautta. Sain nimittäin sivutyön ja nyt minulla on 3 duunia! Jaiks mikä tahti, välillä on väsynyttä tätiä, mutta pääasia että raha-asiat alkavat menemään parempaan kondikseen.

 

Pitäisi kirjoittaa blogiin useammin, mutta se vain välillä jää, sorry ja silleen. Olen tehnyt myös järkeviä ratkaisujani ja yhdistänyt lainani vielä halvemmaksi kulutusluotoksi, kiitos että joku jaksaa nähdä vaivaa ja kirjoittaa ohjeita lainojen yhdistämiseen, suosittelen kulutusluottoa.org jos joku haluaa lisää infoa ja säästää oikeasti rahaa. En ole enää skeptinen, sillä olen käynyt läpi pahimman ja tiedän jo jotain itsekin kaikista lainajärjestelyistä. Olen kokenut niitä monia ja koen varmasti vielä jatkossa. Tuo lainojen yhdistely ihan oikeasti kannattaa, a) se ei maksa mitään b) voit katsoa onko tarjolla pienemmillä kuluilla olevaa lainaa - vaivannäkö on pieni verrattuna hyötyyn. Ei muuta tästä asiasta.

 

Kerronpa kolmannesta työstäni. Jaan postia yhtenä päivänä viikosta, josta kertyy pari sataa kuussa lisää rahaa, joka minulle kelpaa. Ei tässä mitään unelmaa todellakaan eletä, mutta voisi olla paljon huonomminkin ja olen uinut niin syvällä, siis ette edes tiedä, tai no joku varmasti tietää. Epätoivon partaalta nousu on hurjan hyvä fiilis ja aion pitää tästä kiinni kynsin ja hampain, olen elämäni virheet tehnyt ja laskeskelin, että saatan päästä muutaman vuoden päästä tätä tahtia minilomalle, jos nyt työpaikat pysyvät. Etsin aktiivisesti lisää töitä ihan vain varmuuden vuoksi ja olen valmis vaihtamaan työpaikkaa paremman palkan toivossa. Olen ainakin motivoinut ja hyvän tuulinen työntekijä tätä nykyä! Että täällä olisi hyvä työtantta, palkata saa! :) Vitsi vitsi.

 

Olen myös iloinen, olen saattanut löytää sen oikean. Rakkautta ensisilmäyksellä? Hitaasti etenen, en tee enää samoja virheitä, vaikka tosirakkaudelta tämä tuntuukin. Päivä kerrallaan ja treffit kerrallaan. Olen vähän turhan nopea ihastumaan, mutta kun nyt juuri elämä vain tuntuu hyvältä, niin haluan iloita ihan kaikesta. Siitä on aikaa kun on ollut näitä tuntemuksia, joskus varhaisparikymppisenä luultavasti ja lapsena.

 

Mitäs vielä? No velkaa on jäljellä 30,000e ja risat, mutta eipä se enää niin mielessä pyöri, makselen pikku hiljaa ja kyllä tämä tästä. Täti on jaloillaan, jiihaaa!

 

 

Write a comment

Comments: 0